Monday, June 22, 2009

Perkembangan terkini FESKUM '09

Monday, June 8, 2009


Suka lah aku untuk maklumkan mengenai perkembangan atau progress dalam loghat omputehynya bagi FESKUM '09...Walaupun terdapat beberapa siri pertembungan dan kesulitan yang ditimbulkan samaada dari comittee atau HEP, namun masih lagi aku dapat menjalankan tugas yang harus disandang dan dijayakan. Sebagai panelis bawahan unit protokol, aku sudah mula nampak alasan utama mengapa aku perlu berkhidmat dalm FESKUM '09. Ini kerana ilmu dan pengalaman kerja yang ada sungguh banyak dan sangat bermakna.

ICR atau International Corporate Relation UM merupakan antara alasan utama mengapa aku begitu teruja dengan FESKUM '09. Ini kerana aku berpeluang untuk mempelajari pelbagai perkara yang berkaitan dengan urusan profesionalism. Sebagai contoh hari ni aku baru belajar apa itu FILING SYSTEM, kepentingan kelainan dan konsep yang baharu dan bukan diciplak. Walaupun di basuh dengan dahsyat sekali tapi aku still boleh terima lagi sebab apa yang dibasuh adalah berdasarkan learning process approach...Walaupun tajaan setakat ini sudah hampir 2/3 dari 100 ribu...

SEBUTIR PENGALAMAN SELAUT PENGETAHUAN

oleh : Tirkah Privasi

0 comments:

Post a Comment

Sebarang Malumat Lanjut Sila Hubungi Kami Seperti Maklumat Tertera

Web FESKUM 09

 
Powered by Blogger