Monday, June 22, 2009

OLEH : padi makan pagar

(Artikel ini disedut dari komen pembaca )

bagi saya penamaan semula tu macam tak perlu je…
sebab feskum pun stands for “festival konvokesyen um”….
so…nak bagi name pun….ape je lagi….
lain la kalau nak nampak “intelektual” sangat…nak tukar perkataan “festival” tuh….
hahaha….
tapi bagi saya tak perlu penamaan semula laa….
just tukar tema die je…lebih intelektual sket…
takde hiburan melampau2…..

saya setuju dengan bunga infinity…
tahun lepas jadi ajk tajaan untuk forum perdana…haduii…susah betul nak cari tajaan….

panggil gerai2 yang sebelum ni dah bertapak kat feskum dulu…

oh saya ada cadangan….
kalau buat pertandingan rekacipta/inovasi atau pape yang sewaktu dengannya lah, sebelum minggu feskum tu…pastu masa feskum tu buat pameran rekaan sume tu….saya rasa ramai yang berminat kot….terutama yang dari fak engine & sains….
kata “the leader of research & innovation” kan….
hoho….
tapi hadiah kena grand la….takut takde sambutan lak….(sume orang terbeliak mata kalau hadiah besar2…hehe….)
kena bergantung giler2 pada tajaan la nih….
huhu….

saya memang berminat nak jadi ajk feskum lagi tapi tahun depan saya akan jadi sangat bz dengan projek final year saya plak….
kalau tak…memang saya dah join dah…..
huhu…..

oh lagi 1….
line telefon untuk sekretariat feskum tu tolooooooooooong lah banyakkan….
at least 3….
sebab feskum banyak sub-projek bawah die….
ramai ajk nak guna telefon….terutama yang tajaan….
kalau telefon ade 2…tapi line die 1 je….tak guna jugak….kena tunggu giliran jugak…..
huhu….
sekian terima kasih….

:D

0 comments:

Post a Comment

Sebarang Malumat Lanjut Sila Hubungi Kami Seperti Maklumat Tertera

Web FESKUM 09

 
Powered by Blogger